19. feb. 2013

Tid for Tapas!

Tapas kan være så mangt, og det beste av alt
er at du selv velger det du måtte ønske.

Her en kveld var vi samlet en fin vennegjeng,
hvor alle sørget for å lage en til to tapasretter hver.

Det er en utrolig fin måte og samles på,
og man går og forsyner seg med det man måtte ønske av mat.
Det positive med dette er jo at verten slipper å stresse med å lage
utallige retter selv, og slik ble resultatet:


Crostini med entrecôte og tapenade
Potetsalat med sennep


Garlic Chili Gambas
Patatas con Chorizo


Sopp i hvitløk
Spansk omelett


Svisker (som skulle vært dadler) surret med bacon
Bakt chili med bacon
Quesadilla

Det ble en kveld med mye god mat!

2 kommentarer:

  1. åh så koseligt Penny!
    for et kjempespennande matbord!
    Her bugnet det av godsaker ser eg!

    SvarSlett
  2. Ohlalala, dette så fab ut!

    takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

    Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

    Klem fra
    -Maia

    SvarSlett