7. feb. 2013

Mangel på tid

For de av dere som har fulgt meg en god stund,
vet med tiden at jeg har blitt en veldig bakeglad person.
Dersom tiden hadde strukket til ville jeg nok vært observert
på kjøkkenet til alle døgnets tider, for det er nemlig så mye jeg
har lyst til å prøve ut. Listen er lang, og tiden er knapp. Jeg er av den
slags person som lett kan stå timevis på kjøkkengulvet å holde på med alt
mulig bakeprosjekter. Men dette får vel bare forbli med tankene foreløpig,
for i virkeligheten er jeg jo bare en helt vanlig student, med de helt normale
og obligatoriske gjøremålene som ligger i det å være student.

Utenom å være student har jeg en deltidsjobb som jeg trives veldig godt i,
og for ikke å snakke om den viktige helsetrenden vi nå går i møte
syns jeg selvfølgelig at det er viktig å holde kroppen i bra form,
derav blir det ikke så mye tid til overs til andre aktiviteter.

Etter lange dager blir både kroppen og hjernen mental og fysisk sliten,
selv om bakelysten er på topp gir kroppen utslag for noe annet.
Derfor er jeg gjerne en av de som lett kan holde på å surfe i
timevis på kvelden etter herlig inspirasjon fra andre.

Jeg finner mye inspirasjon hos andre bloggere,
på Instagram, i bøker og i blader.

Ute etter inspirasjon?
Følg meg gjerne på instagram @penny_hui

Hvor henter du inspirasjon?

1 kommentar:

  1. Jeg henter inspirasjon over alt jeg, blant annet hos deg :)

    Ta vare på deg selv.

    Finfin torsdag til deg, søte! Takk for alltid søte og gode ord inne hos meg - du er unik!

    stor klem
    -Maia

    SvarSlett