1. feb. 2013

Hjerteord

Livet bringer med seg både opp- og nedturer,
og for de av dere som leser bloggen min eller følger meg på instagram
kan det virke som om livet er perfekt uten noen hindringer eller problemer.

Sannheten er at jeg også kan møte på problemer og motstand,
akkurat som alle andre. Jeg kan ha gode og dårlige dager,
akkurat som alle andre. Jeg kan møte på tøffe
situasjoner i livet som jeg må lære å takle,
akkurat som alle andre.

Men her på bloggen velger jeg bevisst å legge vekt på det positive,
for her ønsker jeg nemlig å dele glede og inspirasjon.


Jeg ønsker alle en riktig god helg!

2 kommentarer:

  1. jeg holder med deg i at det er viktig å holde fast på det positive, for det er så mye mer kos å smile :)

    God helg til deg, her skal jeg nyte en skikkelig deilig alenekveld hjemme før vi spenner på skia og drar til Beitostølen i morgen :)

    klemklem

    SvarSlett
  2. God helg Penny!
    Kem vant give-awayen forresten? :)

    SvarSlett