30. mai 2012

Travel periode


Som student er mai og juni måned gjerne en av de mest travle periodene jeg har i løpet av året (for ikke å nevne november og desember måned)Perioden er fylt opp av eksamenslesing, jobb samt trening.
Sistnevnte har måttet til tider bli bortprioritert, men til gjengjeld har jeg fått mer tid til venner og sosialt samvær, noe som er minst like viktig i en travel periode.
Men jeg må ærlig innrømme at jeg har begynt å savne yoga (noe jeg aldri trodde kom til å skje), så det skal bli godt å kunne trene yoga igjen etter denne perioden.

Eksamen er rett rundt hjørnet, men heldigvis den siste for dette semesteret. Det skal med andre ord bli ubeskrivelig deilig med sommerferie (selv om jeg skal jobbe store deler av ferien).
Jeg får i hvert fall lagt skolebøkene til sides for en god stund.

Velger å legge med noen bilder som jeg tok for en liten stund tilbake.



Hvorfor ikke gi brødet man har til overs til fuglene?
Det har nemlig jeg gjort, og kjekt er det ikke like minst for
"Den største gleden man kan ha, er å gjøre andre glad".



Ønsker deg en fortsatt fin onsdag!

8 kommentarer:

  1. Så fine godværsbilder:)

    Lykke til i eksamensperioden.

    SvarSlett
  2. Så fine bilder :)
    Mai er en hektisk måned, kan skjønne det er mye og gjøre.

    Fin kveld til deg, søte.
    Klem

    SvarSlett
  3. En fin bildeserie dette!
    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  4. Masse lykke te mæ eksamen, Penny :) YOU CAN DO THIS!! :)

    SvarSlett
  5. Tolle Bilder. Ich liebe Schwäne! ♥ Julie

    SvarSlett
  6. Hei min vakre bloggis,
    takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg i det siste, det varmer og gleder enormt... Jeg har slitt litt med å finne tilbake til bloggemodus etter hackingen, men jeg merker bloggegleden igjen er gryende :)

    Masse lykke til eksamner og alt det innebærer.

    Fineste lørdagskvelden til deg! I kveld er det reker og hvitvin med gode venner - så herlig!
    klemklem

    SvarSlett
  7. Hei hei Penny! Fant bloggen din via Judith si blogg. For ei koselig blogg du har laga. Ser at du har stor lidenskap for foto og mat, fortsett med det ;)

    SvarSlett
  8. For noen vakre skapninger du har fanget med kameraet:) Håper du har ei bra uke. Klem

    SvarSlett