16. okt. 2013

Forandring fryder

Soverommet har fått en liten oppgradering,
som kanskje var på tide. Og når man kommer til det
faktum at det faktisk ikke trenger å koste en formue for
å få fram store forandringer er det alt i alt veldig greit.


Da jeg var på Feel forrige uke fikk jeg øye på denne puten,
og ingen aning hadde jeg på hvor jeg skulle plassere den.
Men bli med meg hjem, det skulle den.


Puten har fått selskap med den søteste bamsen,
som jeg fikk av min mamma for noen år tilbake.


Det røde putevaret fra H&M Home har også ankommet,
og kommet til sin rett på soverommet.


Sammen med putevaret kom også denne skjønne kosedyrputen!


Klar for forandring?

Det skal nemlig ikke så mye til.

2 kommentarer:

  1. Den koseputen likte jeg. Trudde den var en sånn flat sak fra andre bilde, men så nå at det var noe helt annet. :)

    Ønsker deg en go natt. Her skal jeg legge et par sovende og snorkende hunder til "sengs" og så finne senga selv.

    SvarSlett
  2. Herlighet, ja den puta skulle eg hatt, Penny :) Så fin den er!! Eg er veldig klar for forandring, og tenk at til og med mannen foreslå eit lite løft på interiøret på soverommet, då er det jo håp :)

    Ha ein fin dag!!

    SvarSlett