28. jan. 2013

Inspirasjon: Lysfat

Jeg har sett hos mange bloggere at de bruker serveringsfat som lysfat,
noe jeg finner svært inspirerende. Ettersom jeg med tiden ikke har
fått øye på noen lysfat som har falt i smak, har jeg endt opp med
to serveringsfater hjemme som jeg bruker til lysfat.


Både dekorativt og enkelt!


Den flotteste mini orkideen/Mester Grønn, Reed Diffuser/Voluspa,
Mariskål og Kivi lyslykt/iittala, Glassbrikker/Moomin,
Serviettholder/Alessi, Serveringsfat/Rosendahl

En flott ukestart til deg!

4 kommentarer:

  1. Koselig med masse levende lys :) lekkert.

    Ha en flott dag!

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Lysfat er såå kos"! Nydelig!

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken, her er det full rulle hele uken, før vi avslutter med en helg på Beito.

    Smil og klem
    -Maia

    SvarSlett
  3. Det passet skikkelig godt inn:) Håpe du har ein fin ukestart:)

    SvarSlett
  4. Å så stilig! ♥
    Fin fin kveld til deg
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett