13. des. 2012

Julegrøt

Julen er tid for grøt,
gjerne servert med smørøye,
kanel, sukker og et glass husholdningssaft.


mmm, så godt!



Til de av dere som kjenner meg godt,
vet at Mummi for meg har blitt et samleobjekt på kjøkkenet.
Opp gjennom de siste årene har det blitt samlet opp
alt av Mummi krus til skåler og tallerkener.

Da jeg tidligere i sommer oppdagte at Mummi Celebration hadde
kommet, fant jeg fort ut at det måtte en investering til.
Dette førte selvfølgelig til at jeg en sommerdag
kom smilende hjem med både målemugge,
kakefat på stett og paiform.
GLEDE!


Målemuggen kan brukes til så mangt,
enn kun målefunksjonen.

Jeg bruker den til vann, saft og kakao blant annet.
Nå som juletiden er her passer det ypperlig å servere gløgg i den.

 

Ønsker alle en snøfull dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar