23. okt. 2012

Førjulskos

Helt siden jeg startet å blogge i mars i år,
har jeg følgt Maia som står bak bloggen, Fabelaktig.
Hun er til stor inspirasjon, rett og slett ei fabelaktig dame.

Da jeg i sommer fikk med meg at Maia skulle arrangere bloggtreff,
slo ikke tanken helt på at jeg skulle melde meg på. Men da jeg
for en snau måned siden fikk vite at det var to ledige plasser
igjen, fant jeg fort ut at dette var noe jeg ikke ville
gå glipp av. Dermed har det nå seg slik at jeg skal
på mitt aller første bloggtreff.

Lørdag 3. november tar altså 47 jenter turen til Moi.
Jeg både gleder og gruer meg, men mest av alt
så gleder jeg meg til å møte alle
de andre bloggerne.

Maia har klart å skaffe noen fantastiske samarbeidspartnere



Med disse samarbeidspartnerne, og så mange bloggere
kan ikke dagen bli noe annet enn bra.
Jeg gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar