4. aug. 2012

Tid for makroner

Det har ofte vært en utfordring for meg å lage makroner.
Selv om smaken som regel blir god, er utseende på makronene derimot ikke så mye å skryte av.

Jeg har utallige ganger prøvd meg på makroner,
men resultatet har aldri blitt slik jeg har ønsket.
Noe som har ført til at jeg har gitt litt opp.

Men dette tok seg en annen vending da meg og ei venninne bestemte oss for å lage makroner igjen. Denne gangen la vi veldig mye tid i dette,
og resultatet ble som dere ser på bildene under.



Makroner med lemon curd.

4 kommentarer:

  1. De ser jo helt perfekte ut! Tror jeg må lage makroner igjen! Håper du har ei magisk helg! Klem

    SvarSlett
  2. Rett og slett fabelaktig!

    Deilig lørdag til deg kjære, her har mannen stikki av på guttekveld, mens jeg og Nala nyter leiligheten i fred og ro *deilig*
    Smil og klem

    SvarSlett
  3. Så fine:) eg har aldri prøvd meg på makroner:) kansje eg sko gjort det?

    SvarSlett
  4. Kalkuntermometer er tingen ;)

    SvarSlett